شعر ناگفته








همنفس

یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت...

نه!

كاري به كار عشق ندارم!

من هيچ چيز و هيچ كسي را

                               ديگر در اين زمانه دوست ندارم

 

انگار

اين روزگار چشم ندارد من و تو را

                                 يك روز

                                 خوشحال و بي ملال ببيند

 

زيرا

هر چيز و هر كسي را

                           كه دوست بداري

حتي اگر  كه يك نخ سيگار

                          يا زهرمار باشد

از تو دريغ مي كند...

 

پس

من با همه وجودم

                        خود را زدم به مردن

تا روزگار ،ديگر

                       كاري به من نداشته باشد

اين شعر تازه را هم

                        نا گفته مي گذارم...

تا روزگار بو نبرد...

 

گفتم كه

كاري به كار عشق ندارم!

 

    مرحوم قيصر امين پور

                       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 31 فروردين 1390برچسب:,ساعت 21:3 توسط علی ربیعی فر|




مطالب پيشين
» الهه من....
» سخنی با دوست....
» مارگارت مید پر مخاطب ترین مردم شناس امریکایی
» راهکارهای مقابله با مشکلات روانی ناشی از بیماری های مزمن
» همینجوری....
» نا پیدا..........
» اولین کنگره روانشناسی اجتماعی ایران
» سومین کنگره سراسری هنردرمانی
» چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
» سومین کنگره سراسری پژوهش های روانشناسی بالینی
» خسته تر از همیشه...
» خداوندا.....
» تفاوتهاي اس ام اس خانم ها و آقایان
» این گونه نگاه کنیم...
» چرا جادوگران را به آتش می انداختند ؟!
» می خواستند سرش را ببرند...
» نتيجه ارتباط نا مشروع....
Design By : ParsSkin.Com